#Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 7 February 2014

Travel ke Seoul : Dongdaemun

Mood malam ni sangat rajin...yg mana dah silap eja tu abaikan yer..

Sambungan entri ke Seoul, Korea

Perjalanan hari ketiga kami ke Dongdaemun. Motif utama ke sini ialah mencari kain cotton Korea yang sungguh lembut bak kata orang. selain itu, kain sutera jugak fames kat sini. tapi , aku takde hati pulak dgn kain sutera tu.macam keras jegang jer...budaya dorang, kain sutera ni untuk buat baju pengantin..huhu..tak panas ke..


ni salah satu shrine yg ku jumpa area ni..tatau nama dia..



dari jauhhh ~ 


kotaraya..

abg supermannn..

papan tanda jer...

pintu masuk Dongdaemun 

ade beberapa level and specific yg jual pelbagai jenis kain/ brg

dalam bangunan Dongdaemun

luar bangunan menanti salji yg agak lebat.basah jalan 


yeayyyy!! main salji....finally..sgt lebat okeh..


semua berkemas takut basah 

tutup muka...akibat kena salji,..sakit gak..mencucuk-cucuk urat muka..
boleh gitu..??

aiii maluu..tampar diri sendiri**
Sekian...babai...!

No comments:

Post a Comment

Anda juga meminati :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...